piątek, 23 maja 2014

chill out

Hei kochani! Co tam u was? U mnie wszystko dobrze. Trochę się tylko przeziębiłam. Mam katar i boli mnie gardło. Mam nadzieje, że szybko mi przejdzie zwłaszcza, że jest ostatnio strasznie ciepło co mnie oczywiście bardzo cieszy.



W środę pomalowałam włosy szamponetka z schwarzkopf palette. Jest to szamponetka do 2 myć w kolorze jasny brąz, ale wyszedl ciemy brąz. W każdym razie mi się podoba, a i tak za jakiś czas zejdzie. 


Wyżej zdjęcie przed farbowaniem czyli moje naturale włosy blond z brazowymi odcieniami, a niżej po pomalowaniu.


Ostatnio kupiłam sobie książkę Demi Lovato ''Bądź swoją siłą przez 365 dni roku'' . Jestem w trakcie czytania jej i jest na prawdę fantastyczna. Może napiszę wam coś o niej jak przeczytam całą. Ale muszę powiedzieć, że książka jest bardzo inspirująca i czytając ją od razu ma się ochotę stać lepszym człowiekiem. Więc bardzo zachęcam was do przeczytania jej.


15 komentarzy:

  1. Fajny kolor włosów, książka Demi ♥
    Obserwuje. Odwdzięczysz się ? :)
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę kupić tą książkę.;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie, a ja zrobię to samo ;* http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te zdjęcia, dużo słychać o tej książce :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w nowym kolorze, szkoda tylko, że szamponetką :D
    Książki jeszcze nie czytałam, ale bardzo bym chciała :)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w nowym kolorku :))
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, super zdjęcia! :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)) Jestem tu pierwszy raz, ale pod wielkim wrażeniem ;*
    Będę wpadać tu częściej :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przyjaciółka ma tą książkę, ładne te włosy wyszły ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń